Bestyrelsen 

Ansvarsområder: 

  1. Generalforsamling 
  2. Bestyrelsesmøder 
  3. Medlemsadministration i GoMember 
  4. Administration af armbånd 
  5. Kontingentopkrævning 
  6. Regnskab og budget 
  7. Vedligehold og opdatering af indhold på klubbens hjemmeside 
  8. Klubbens vedtægter, sikkerhedsbestemmelser og organisationsplan og revidering af disse efter behov 
  9. Kontakt til DGI/DKF og deltagelse i netværksmøder 
  10. Kontakt til Vores Faaborg og Egn 
  11. Kontakt til Outdoor Sydfyn 
  12. Kontakt til Faaborg-Midtfyn Kommune 
  13. Repræsentation i Husrådet for Det Blå Støttepunkt 
  14. Medlemsindberetning og lokalebooking i Conventus 
  15. Administration i Ipaddle 
  16. Kurser for medlemmer og instruktører  
  17. Klubudvikling 
  18. Organisering af frivillige ifb. med arrangementer uden for klubben. F.eks. Gamefair og Outdoor Sydfyn. 
  19. Planlægge og afvikle Åben Skole og kajakture for grupper med personer der ikke er medlemmer af FHKK. 

Med reference til bestyrelsen uddelegeres en række arbejdsopgaver til de øvrige udvalg.

Vil du sende en mail til alle i bestyrelsen, benyt da bestyrelsen@faaborghavkajakklub.dk